Naucz się dawać feedback, który prowokuje zmiany
Dowiedz się, co składa się na skuteczny feedback.
Po ukończeniu tego szkolenia
Twoja współpraca z ludźmi na co dzień stanie się:
Skuteczna. W końcu Twoi współpracownicy będą wdrażać zmiany w swoim zachowaniu i będą mieć ku temu motywację.
Bardziej uporządkowana, będziesz wiedzieć dokładnie jak formułować swoje komunikaty.
Dzięki temu staniesz się managerem, który:
Potrafi docenić swoich pracowników lub wskazać obszary do poprawy.
Staje się liderem i potrafi wdrażać zmiany w zespole.
Z sukcesem egzekwuje zmianę dotychczasowych zachowań pracowników.
Minimalizuje spadek efektywności w zespole.
Szkolenie jest dla Ciebie jeśli:
Jesteś managerem, który nadzoruje pracę zespołu.
Jesteś właścicielem firmy i masz pod sobą kilku lub nawet kilkunastu pracowników, dla których jesteś przełożonym.
Chcesz aby Twoja komunikacja z zespołem była bardziej efektywna.
Chcesz docenić pracowników, z których jesteś zadowolony.
Chcesz wdrożyć z powodzeniem zmiany w zachowaniu pracowników, z których pracy nie jesteś w pełni zadowolony.
Program szkolenia
Poziomy komunikacji
10
Podsumowanie i bonusy
Jak mózg reaguje na informację zwrotną?
9
Upward feedback
Czego nauczysz się ze szkolenia i jak tę wiedzę wykorzystać w praktyce
7
FUKO czyli skuteczny schemat feedbacku
Feedback, a ocena – w czym tkwi różnica?
8
Jak trenować feedback?
1
Czym w ogóle jest feedback?
6
6 zasad konstruktywnego feedbacku
2
3
4
5
Kto prowadzi to szkolenie?
Konsultantka i trener biznesu z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu. Certyfikowana międzynarodowo mentorka biznesu i akredytowany coach.
Małgorzata Warda
Małgosia jest praktykiem biznesu z ponad 20-letnim doświadczeniem
w dużych korporacjach w obszarze rozwoju sprzedaży i zarządzaniu dużymi zespołami. Zarządzała małymi jak i dużymi zespołami 200+ zarówno w modelu stacjonarnym, zdalnym, projektowym jak
i hybrydowym. Obecnie prowadzi własną firmę doradczo-szkoleniową (www.wardateam.com) wyróżnioną w ubiegłym roku przez Corporate Vision w kategorii „Best Mentoring & Consulting firm Poland”.
Jej specjalnością są autorskie szkolenia m.in. z obszaru efektywnej komunikacji w biznesie, w tym feedbacku, oraz efektywnego zarządzania zespołami. Klienci cenią ją za ciekawe i relewantne przykłady biznesowe, którymi ilustruje omawiane na szkoleniach zagadnienia. Jest również profesjonalną mentorką i coachem – poprzez indywidualne procesy rozwojowe i konsultacje wspiera menadżeróww różnych wyzwaniach biznesowych. Pracuje w oparciu o międzynarodowe standardy European Mentoring & Coaching Council.
Małgosia regularnie występuje jako prelegent na konferencjach biznesowych – m.in. National Sales Congress, Puls Biznesu, Forum Szefów Sprzedaży. Jest również autorką ponad 100 artykułów eksperckich. Prywatnie jest szczęśliwą żoną i mamą z „Kartą Dużej Rodziny” – podczas szkoleń poprzez analogie zachęca do wykorzystania wiedzy z zakresu komunikacji biznesowej w życiu rodzinnym i vice versa.
Specjalna oferta dla osób z abonamentem Akademii Szamana
Jako członek naszej społeczności uzyskasz dodatkowo 20% zniżki
na to szkolenie oraz certyfikat ukończenia.
Icons made by Freepik from FlaticonPhoto by Alexandre Debiève, LinkedIn Sales Solutions on Unsplash
@All rights reserved
Icons made by Freepik from FlaticonPhoto by Alexandre Debiève, LinkedIn Sales Solutions on Unsplash
@All rights reserved
Icons made by Freepik from FlaticonPhoto by Alexandre Debiève, LinkedIn Sales Solutions on Unsplash
@All rights reserved