Czego dowiesz się ze szkolenia?
Jak tworzyć content, dzięki któremu Twoi klienci sami będą Cię poszukiwali
Jak zdobywać zasięgi
na IG i Tik Toku
Jak tworzyć angażujące treści
Jak zdobywać zasięgi
na IG i Tik Toku
Czy w branży beauty warto
wykorzystać Pinterest
Jak zbudować grupę na FB
Jak projektować i podnosić ceny?
Czyli jak reklamować to, co ludzie chcieliby kupować, projektowanie cen i wiele więcej.
Dlaczego klienci wybierają
tańsze produkty i jak to zmienić?
Większość osób uważa, że nie lubią, gdy ktoś sprzedaje im jakiś produkt, ale za to lubią kupować. Musisz przedstawić, Twój produkt tak, aby sami stwierdzili, że jest im potrzebny lub wywołać w nich potrzebę zakupu. Czasami klienci nie są świadomi tego, że czegoś potrzebują. Najważniejsze jest to, żeby pokazać wartość, która może przekonać do skorzystania z Twojej oferty, a nie z oferty tańszej konkurencji. Mali przedsiębiorcy nie mogą sobie pozwolić na wojnę cenową, a na utratę klienta tym bardziej. Teraz pojawia
się pytanie, co masz zrobić w takiej sytuacji? – znaleźć inny sposób, na przyciągnięcie klienta. Podstawowym działaniem przy ustalaniu cen jest analiza rynku i zbieranie danych. Im więcej ich masz, tym lepiej dla Ciebie.
Większość osób uważa, że nie lubią, gdy ktoś sprzedaje im jakiś produkt, ale za to lubią kupować. Musisz przedstawić, Twój produkt tak, aby sami stwierdzili, że jest im potrzebny lub wywołać
w nich potrzebę zakupu. Czasami klienci nie są świadomi tego, że czegoś potrzebują. Najważniejsze jest to, żeby pokazać wartość, która może przekonać do skorzystania z Twojej oferty,
a nie z oferty tańszej konkurencji. Mali przedsiębiorcy nie mogą sobie pozwolić na wojnę cenową,
a na utratę klienta tym bardziej. Teraz pojawia się pytanie, co masz zrobić w takiej sytuacji? – znaleźć inny sposób, na przyciągnięcie klienta. Podstawowym działaniem przy ustalaniu cen jest analiza rynku i zbieranie danych. Im więcej ich masz, tym lepiej dla Ciebie.
Ceny referencyjne, na podstawie których
klient podejmuje decyzję o zakupie:
• Rozsądna cena
• Cena typowa
• Ostatnio zapłacona cena
• Górna/dolna cena
• Dotychczasowa cena
• Spodziewana cena
• Typowa cena z przeceny
Klient, który ma możliwość porównania
ceny z innymi, na pewno to zrobi.
Myśl jak Twój klient
Zastanów się nad tym, jak ty kupujesz. Najczęściej pierwsze patrzysz na cenę, a dopiero potem na wszystkie funkcjonalności produktu. Porównujemy czy cena jest proporcjonalna do tych funkcjonalności i podejmujemy decyzję. Jeśli cena jest mała, uważamy, że produkt jest słabej jakości. Sprzedając obok siebie tanie i drogie produkty te tańsze, mogą być postrzegane jako te, których jakość jest gorsza.
Używaj prostego języka
Może obiło Ci się o uszy stwierdzenie „Klątwa wiedzy”? Jeżeli nie potrafisz czegoś wytłumaczyć w prosty sposób, to sam tego do końca nie rozumiesz” – powiedział kiedyś Albert Einstein.
To zdanie idealnie oddaje to, czym jest owa klątwa wiedzy. Musisz mówić prostym
i zrozumiałym językiem, tak żeby osoba,
która nie jest specjalistą w jakiejś dziedzinie, mogła zrozumieć, o czym mówisz. Stosuj zwięzłe, najlepiej graficzne komunikaty.
Pozwól, żeby Twój klient Cię zrozumiał!
Może obiło Ci się o uszy stwierdzenie „Klątwa wiedzy”? Jeżeli nie potrafisz czegoś wytłumaczyć w prosty sposób,
to sam tego do końca nie rozumiesz” – powiedział kiedyś Albert Einstein.
To zdanie idealnie oddaje to, czym jest owa klątwa wiedzy. Musisz mówić prostym
i zrozumiałym językiem, tak żeby osoba, która nie jest specjalistą w jakiejś dziedzinie, mogła zrozumieć, o czym mówisz. Stosuj zwięzłe, najlepiej graficzne komunikaty. Pozwól, żeby Twój klient Cię zrozumiał!
TRWA WYPRZEDAŻ
KUP KURS O 83% TANIEJ
337 zł
OSZCZĘDZASZ
za 37 zł
STANDARD
300zł
260 min kursu
17 lekcji
dostęp online
2 m-ce
certyfikat
cena regularna: 337 zł
najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37zł
dostęp online
6 m-cy
certyfikat
cena regularna: 477 zł
najniższa cena z ostatnich 30 dni: 77zł
260 min kursu
17 lekcji
400zł
OSZCZĘDZASZ
za 77 zł
477 zł
-83%
POLECANY
kurs + jak projektować oferty
za 77 zł
917 zł
PREMIUM
OSZCZĘDZASZ
400zł
260 min kursu
17 lekcji
dostęp online
6 m-cy
certyfikat
cena regularna: 917 zł
najniższa cena z ostatnich 30 dni: 517zł
za 517 zł
kurs + jak projektować oferty
1h konsultacji online
dla pierwszych 10 osób
260 min kursu
Program szkolenia
16
Cross-selling i up-selling czyli jak zwiększyć wartość koszyka klienta
Jak manipulować ceną swoich produktów/usług aby zwiększyć volumen sprzedaży?
15
Schemat dobrej oferty
14
Jak zmienić myślenie klienta
o produkcie? Spraw by
odczuł różnice
13
Jak podnosić ceny swoich produktów/usług?
Unikalna wartość produktu
i jej wpływ na cenę
Jak tworzyć pakiety swoich produktów/usług
Jak pisać oferty
Kotwiczenie oraz jak zestawiać i porównywać
ze sobą produkty/usługi
Dlaczego jakość produktu/usługi nie jest wyznacznikiem ceny
12
Jak cena wpływa na postrzeganą jakość produktu/usługi?
Wprowadzenie, dlaczego klienci wybierają tańsze produkty
i jak to zmienić
10
Kotwiczenie klienta cz. II
Dlaczego nie powinieneś się wzorować na konkurencji
i efekt placebo
11
Jak klienci postrzegają ceny i co wpływa na ich decyzje o zakupie?
0
9
Kiedy zacząć projektowanie strategii cenowej oraz użycie infografik w ofercie
1
2
3
4
5
6
7
8
17
Co może blokować klientów
przed zakupem?
Kto prowadzi to szkolenie?
Ma wieloletnie doświadczenie z marketingiem i reklamą. Zawodowo buduje marki, opracowuje strategie i projektuje wprowadzanie nowych produktów z naciskiem na wysoką sprzedaż. Jest również wykładowcą MBA Marketing na Uczelni Łazarski i ASBIRO. Pisze artykuły do czasopism
i tworzy konferencje. Wszystko robi, idąc pod prąd,
bo z prądem rzeki płyną tylko zdechłe ryby.
Bartosz Langa
Ma wieloletnie doświadczenie
z marketingiem i reklamą. Zawodowo buduje marki, opracowuje strategie
i projektuje wprowadzanie nowych produktów z naciskiem na wysoką sprzedaż. Jest również wykładowcą MBA Marketing na Uczelni Łazarski
i ASBIRO. Pisze artykuły do czasopism
i tworzy konferencje. Wszystko robi, idąc pod prąd, bo z prądem rzeki płyną tylko zdechłe ryby.
Icons made by Freepik from FlaticonPhoto by Alexandre Debiève, LinkedIn Sales Solutions on Unsplash
@All rights reserved
Icons made by Freepik from FlaticonPhoto by Alexandre Debiève, LinkedIn Sales Solutions on Unsplash
@All rights reserved