Jak projektować i podnosić CENY!!!

KUPUJĘ
IconIconIconIcon Icon

Szkolenie online

IconIcon

TRWA WYPRZEDAŻ

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Czego dowiesz się ze szkolenia?

Icon

Jak tworzyć content, dzięki któremu Twoi klienci sami będą Cię poszukiwali

Icon

Jak zdobywać zasięgi

na IG i Tik Toku

Icon

Jak tworzyć angażujące treści

Jak zdobywać zasięgi

na IG i Tik Toku

Icon

Czy w branży beauty warto

wykorzystać Pinterest

Icon

Jak zbudować grupę na FB

Icon

Jak projektować i podnosić ceny?

Czyli jak reklamować to, co ludzie chcieliby kupować, projektowanie cen i wiele więcej.

Dlaczego klienci wybierają

tańsze produkty i jak to zmienić?

Większość osób uważa, że nie lubią, gdy ktoś sprzedaje im jakiś produkt, ale za to lubią kupować. Musisz przedstawić, Twój produkt tak, aby sami stwierdzili, że jest im potrzebny lub wywołać w nich potrzebę zakupu. Czasami klienci nie są świadomi tego, że czegoś potrzebują. Najważniejsze jest to, żeby pokazać wartość, która może przekonać do skorzystania z Twojej oferty, a nie z oferty tańszej konkurencji. Mali przedsiębiorcy nie mogą sobie pozwolić na wojnę cenową, a na utratę klienta tym bardziej. Teraz pojawia

się pytanie, co masz zrobić w takiej sytuacji? – znaleźć inny sposób, na przyciągnięcie klienta. Podstawowym działaniem przy ustalaniu cen jest analiza rynku i zbieranie danych. Im więcej ich masz, tym lepiej dla Ciebie.

IconIconIcon

Większość osób uważa, że nie lubią, gdy ktoś sprzedaje im jakiś produkt, ale za to lubią kupować. Musisz przedstawić, Twój produkt tak, aby sami stwierdzili, że jest im potrzebny lub wywołać

w nich potrzebę zakupu. Czasami klienci nie są świadomi tego, że czegoś potrzebują. Najważniejsze jest to, żeby pokazać wartość, która może przekonać do skorzystania z Twojej oferty,

a nie z oferty tańszej konkurencji. Mali przedsiębiorcy nie mogą sobie pozwolić na wojnę cenową,

a na utratę klienta tym bardziej. Teraz pojawia się pytanie, co masz zrobić w takiej sytuacji? – znaleźć inny sposób, na przyciągnięcie klienta. Podstawowym działaniem przy ustalaniu cen jest analiza rynku i zbieranie danych. Im więcej ich masz, tym lepiej dla Ciebie.

TRWA WYPRZEDAŻ

KUP KURS O -83% TANIEJ

Kup Teraz

!

I OSZCZĘDŹ AŻ 400ZŁ

Ceny referencyjne, na podstawie których

klient podejmuje decyzję o zakupie:


• Rozsądna cena

• Cena typowa
• Ostatnio zapłacona cena
• Górna/dolna cena
• Dotychczasowa cena
• Spodziewana cena
• Typowa cena z przeceny


Klient, który ma możliwość porównania

ceny z innymi, na pewno to zrobi.

Myśl jak Twój klient

Zastanów się nad tym, jak ty kupujesz. Najczęściej pierwsze patrzysz na cenę, a dopiero potem na wszystkie funkcjonalności produktu. Porównujemy czy cena jest proporcjonalna do tych funkcjonalności i podejmujemy decyzję. Jeśli cena jest mała, uważamy, że produkt jest słabej jakości. Sprzedając obok siebie tanie i drogie produkty te tańsze, mogą być postrzegane jako te, których jakość jest gorsza.

Używaj prostego języka

Może obiło Ci się o uszy stwierdzenie „Klątwa wiedzy”? Jeżeli nie potrafisz czegoś wytłumaczyć w prosty sposób, to sam tego do końca nie rozumiesz” – powiedział kiedyś Albert Einstein.


To zdanie idealnie oddaje to, czym jest owa klątwa wiedzy. Musisz mówić prostym

i zrozumiałym językiem, tak żeby osoba,

która nie jest specjalistą w jakiejś dziedzinie, mogła zrozumieć, o czym mówisz. Stosuj zwięzłe, najlepiej graficzne komunikaty.

Pozwól, żeby Twój klient Cię zrozumiał!

IconIconIconIcon

Może obiło Ci się o uszy stwierdzenie „Klątwa wiedzy”? Jeżeli nie potrafisz czegoś wytłumaczyć w prosty sposób,

to sam tego do końca nie rozumiesz” – powiedział kiedyś Albert Einstein.


To zdanie idealnie oddaje to, czym jest owa klątwa wiedzy. Musisz mówić prostym

i zrozumiałym językiem, tak żeby osoba, która nie jest specjalistą w jakiejś dziedzinie, mogła zrozumieć, o czym mówisz. Stosuj zwięzłe, najlepiej graficzne komunikaty. Pozwól, żeby Twój klient Cię zrozumiał!

Kup Teraz

TRWA WYPRZEDAŻ

KUP KURS O 83% TANIEJ

337 zł

OSZCZĘDZASZ

za 37 zł

STANDARD

300zł

260 min kursu

17 lekcji

dostęp online

2 m-ce

certyfikat

IconIconIconIcon

cena regularna: 337 zł

najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37zł

dostęp online

6 m-cy

certyfikat

cena regularna: 477 zł

najniższa cena z ostatnich 30 dni: 77zł

260 min kursu

17 lekcji

400zł

OSZCZĘDZASZ

IconIconIconIcon

za 77 zł

Kup Teraz

477 zł

Icon

-83%

POLECANY

Kup Teraz
Kup Teraz

kurs + jak projektować oferty

Icon

za 77 zł

Kup Teraz

917 zł

PREMIUM

OSZCZĘDZASZ

400zł

260 min kursu

Icon

17 lekcji

Icon

dostęp online

6 m-cy

Icon

certyfikat

Icon

cena regularna: 917 zł

najniższa cena z ostatnich 30 dni: 517zł

za 517 zł

Kup Teraz
Icon

kurs + jak projektować oferty

Icon

1h konsultacji online

dla pierwszych 10 osób

Dni
Godzin
Minut
Sekund

260 min kursu

IconIcon
Kup Teraz

Program szkolenia

16

Cross-selling i up-selling czyli jak zwiększyć wartość koszyka klienta

Jak manipulować ceną swoich produktów/usług aby zwiększyć volumen sprzedaży?

15

Schemat dobrej oferty

14

Jak zmienić myślenie klienta

o produkcie? Spraw by

odczuł różnice

13

Jak podnosić ceny swoich produktów/usług?

Unikalna wartość produktu

i jej wpływ na cenę

Jak tworzyć pakiety swoich produktów/usług

Jak pisać oferty

Kotwiczenie oraz jak zestawiać i porównywać

ze sobą produkty/usługi

Dlaczego jakość produktu/usługi nie jest wyznacznikiem ceny

12

Jak cena wpływa na postrzeganą jakość produktu/usługi?

Wprowadzenie, dlaczego klienci wybierają tańsze produkty

i jak to zmienić

10

Kotwiczenie klienta cz. II

Dlaczego nie powinieneś się wzorować na konkurencji

i efekt placebo

11

Jak klienci postrzegają ceny i co wpływa na ich decyzje o zakupie?

0

9

Kiedy zacząć projektowanie strategii cenowej oraz użycie infografik w ofercie

1

2

3

4

5

6

7

8

17

Co może blokować klientów

przed zakupem?

Kto prowadzi to szkolenie?

Ma wieloletnie doświadczenie z marketingiem i reklamą. Zawodowo buduje marki, opracowuje strategie i projektuje wprowadzanie nowych produktów z naciskiem na wysoką sprzedaż. Jest również wykładowcą MBA Marketing na Uczelni Łazarski i ASBIRO. Pisze artykuły do czasopism

i tworzy konferencje. Wszystko robi, idąc pod prąd,

bo z prądem rzeki płyną tylko zdechłe ryby.

Bartosz Langa

Ma wieloletnie doświadczenie

z marketingiem i reklamą. Zawodowo buduje marki, opracowuje strategie

i projektuje wprowadzanie nowych produktów z naciskiem na wysoką sprzedaż. Jest również wykładowcą MBA Marketing na Uczelni Łazarski

i ASBIRO. Pisze artykuły do czasopism

i tworzy konferencje. Wszystko robi, idąc pod prąd, bo z prądem rzeki płyną tylko zdechłe ryby.

TRWA WYPRZEDAŻ

OSZCZĘDŹ AŻ 400 ZŁ TYLKO TERAZ!

Kup Teraz

Icons made by Freepik from FlaticonPhoto by Alexandre Debiève, LinkedIn Sales Solutions on Unsplash

@All rights reserved

Icons made by Freepik from FlaticonPhoto by Alexandre Debiève, LinkedIn Sales Solutions on Unsplash

@All rights reserved